A Nightmare on Elm Street 3 - Dream Warriors

Genre : Horror, Thriller
Director : Chuck Russell

Year : 1987

Lynch'in adamı Angelo Badalamenti'nin opening credits'te adının geçmesi nedeniyle kendimi filme daha çok verdim. Ne Badalamenti ne de dönemine göre sayısız imkanı elinde bulunduran yönetmen Chuck Russell beni memnun edemedi. Evet belki Freddy's Revenge'ten daha iyi bir paketi var ama bu kesinlikle ilk filmin yakınlarına bile yaklaşmasına yetmiyor.

Nightmare on Elm Street franchise'ında sinemaya adım atıp ilerleyen yıllarda önemli oyunculardan biri olmaya başaran isimlerden biri de Dream Warriors'taki Patricia Arquette. ''Saçı güzelmiş bir de çığlık attıralım.'' denerek cast'ta yer bulduğuna inandığım genç kız, filmde ayakta duran parçalardan bir tanesi. Freddy rolündeki Robert Englund, Patricia Arquette ve Laurence Fishburne gibi isimleri kadrosunda bulunduran filmde bir de Nancy vardı ki evlerden ırak. Filmi bu kadar baltayalayan bir oyuncu uzun süredir görmemiştim.

Zamanının çocuklarından biri olarak bana, zamanında harika gelen film sadece şimdinin çocuklarına harika gelebilir.

* Casting, Acting : 3.5
* Script : 5
* Directing, Aura : 5
* Ease of Viewing : 4.5
* Naked Eye : 4


                               4.4