Güneşi Gördüm

Genre : Drama
Director : Mahsun Kırmızıgül
Year : 2009

Güneşi Gördüm'de farklı konulara da değinen Mahsun'un bu filminden böyle bir başarı beklemiyordum. Beni şaşırttığını itiraf etmeliyim. Filmin, oldukça profesyonel bulduğum hikaye yazım teknigini, oyuncu performanslarını ve kurgusunu beğendim. Eksik kalan kısım ise kısa süre içerisinde çok şey anlatmaya çalışırken,
bazı sahnelerin gereksiz olup, konuyu saptırması.

Filmlerini pek takip etmesem de en iyi işini çıkartmış olma ihtimali yüksek olan eski şarkıcının, gün geçtikçe daha da iyiye gideceğini düşünüyorum. New York ve sinema eğitimi yaramış, aynen devam.

Afişe ''Hakuna Matata'' yazmayı unutmasaymış iyiymiş.


* Casting, Acting : 7.5
* Script : 6.5
* Directing, Aura : 7
* Ease of Viewing : 6
* Naked Eye : 6

                                6.6