Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby

Genre : Comedy, Sport, Action
Director : Adam McKay
Year : 2006

Will Ferrell-John Reilly ikilisini son dönemdeki en uyumlu komedi birleşmesi olarak görüyorum. Bu adamları görmem bile mutlu olmam için yeterli. Bu filmde sürpriz olarak kadroda Sacha Baron Cohen de yer almış. Yani nam-ı diğer Borat. Böyle bir trio'dan kötü bir film çıkma ihtimali zor derken yönetmen koltuğunda Adam McKay'in oturduğunu öğreniyorum. Evet, daha güzel olamazdı derken filmi de Will Ferrell'la birlikte yazdıklarını öğreniyorum. Bu kadar güzel bileşen bir araya gelmişken ağzımda sular aka aka ekran karşısına oturuyorum. Konusu araba yarışları, NASCAR. Biraz uyduruk bir konu ama moral bozmaya gerek yok.

McKay'in tarzı fazlasıyla absürt. Yaptıkları ölümsüz eserler olmayacak elbette ama bu kadar alaycı olması beni etkiliyor. Şu meşhur filmlerle dalga geçen kimilerine göre muhteşem filmler var ya aslında son derece kıytırık olan, McKay'in filmlerinde de en az onlar kadar bombardıman şeklinde gariplik mevcut.

Leslie Bibb A cup göğüsleriyle bu cast'a uygun olmamış. Tabii amaç sarcasm içinde sarcasm değilse.

* Casting, Acting : 7
* Script : 6
* Directing, Aura : 6
* Ease of Viewing : 7
* Naked Eye : 6



                                  6.4