Deuce Bigalow European Gigolo

Genre : Comedy
Director : Mike Bigelow
Year : 2005

Henüz ilkini seyretmeden bunu izlememin pek bir soruna yol açmayacağını düşünerek bu filmi izledim. Rob Scheneider'i It's A Man's World günlerinden beri severim. Senaryoda onun ismini görünce filmden herhangi bir beklentim kalmadan izlemeye koyuldum. Tam tahmin ettiğim gibi çıktı.

Oldukça ucuz bir mizahı tercih eden, fazlaca bayat espriler kullanan Deuce Bigalow EG bunlara rağmen gerçekten güldürmeyi de başarıyor. Ama bombardıman gibi gelen güldürme çabalarıyla gülmeyi oranlarsak pek başarılı olduğunu söylenemez. Film, 700 denemede beni 10 kere güldürmeyi başarabildi. Teknik ve sanatsal açıdan bu film için söyleyecek bir şey bulamıyorum.

Avrupa'ya gidip jigolo katilini bulmak için jigololuğa dönen eski bir jigolonun jigoloca hikayesi.

* Casting, Acting : 4
* Script : 4
* Directing, Aura : 3
* Ease of Viewing : 4
* Naked Eye : 4


                                3.8