The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning

Genre : Horror, Thriller
Director : Jonathan Liebesman
Year : 2006

2003'deki remake'in ya da original'inin devamı niteliği taşıyan bu başlangıç filmi beni fazla şaşırtmadı. Enterasan hikayeleri olan bazı filmlerin ''Her şey böyle başladı!'' şeklinde devam filmleri bazen çekilir. Ve ilginçtir ki bu filmler bana göre ardışık kuzenlerinden çok daha başarılı olur. Burda da aynı başarıyla karşılaştım. The Beginning 2003 yılında çekilen remake'den çok daha ilgi çekici ve genel olarak güzel bir slasher.

Diora Baird'in de yer aldığı cast'da annemiz ve şişman komşu da yer bulmuş. Leatherface'in biraz daha arka planda kaldığı bu filmde başrolde amcasını yani Sheriff Hoyt'u sıkça izliyoruz. Bu durumdan memnunum. Katillerin 7/24 kamera karşısında olmasını sevmiyorum. Bu durum görsel şiddet sunan Leatherface'in yanında sözsel şiddet de getiriyor. İnanın bana, süper bir oyuncu R. Lee Ermey (Şerif) ve gerçekten sinirlerinizi alt üst ediyor.

The Texas Chainsaw Massacre hayranlarının kesinlikle kaçırmaması gereken filmin tek eksisi ise korkunç finali. Bu kadar güzel bir filme  yakışmayan, ucuz bir final. Allah akıl fikir versin.

* Casting, Acting : 8
* Script : 6
* Directing, Aura : 7
* Ease of Viewing : 8
* Naked Eye : 7

7.2