The Pink Panther

Genre : Comedy, Crime
Director : Blake Edwards
Year : 1963

Neden bu kadar beğenilir bilmem ama The Pink Panther'i bir komedi diye izliyorsanız büyük bir sorununuz var demektir. Ben bunu klasikleşmiş bir komedi olarak duydum, bildim ve izledim. Üzgünüm ama bu filmde tek bir komik sahne bile yok. Evet, ilginç sahneler ve çok güzel bir öyküsü var ama bu ne bir komedi ne de bir family (IMDb) filmi. Durmadan sakarlıklar yapmak yani slapstick komediler Sellers'ın tarzıdır ancak bu filmdekiler gerçekten hiç mi hiç komik değil.

Sonraki yıllarda çekilen serinin devam filmlerinde başrolü iyice ele geçiren Peter Sellers'ın The Pink Panther serisini çok daha komik bir hale soktuğunu düşünüyorum.

Keşke şöyle bir senaryo olsa ve şöyle bitse dediğim şekilde geliştiği ve bittiği için bir kez daha büyük usta Blake Edwards'ı kutluyorum. Ve tabii unutulmaz The Pink Panther Theme'ini yaratan Mancini'yi de.

* Casting, Acting : 6
* Script : 8
* Directing, Aura : 7
* Ease of Viewing : 4
* Naked Eye : 6

6.2