Five Minarets in New York

Genre : Drama
Director : Mahsun Kırmızıgül
Year : 2010

Mahsun'un müzikten tamamen kopup sinemaya geçişine eleştirel bir gözle bakmıyorum. Güneşi Gördüm'ü izledim ve bir hayli beğendim. Ondan önce ne yaptı herhangi bir fikrim yok. New York'da Beş Minare ile bu sefer Hollywood destekli yarı İngilizce yarı Türkçe bir film çekmiş.

Five Minarets in New York'un İngilizce kısımlarındaki oyunculukları inanılmaz kötü bulduğumu söylemeliyim. Özellikle Mustafa Sandal çok sırıtıyordu film boyunca. Haluk Bilginer'i alışılmış performansından uzak gördüm ve de pek beğenmedim. Ses miksajlarının kalitesizliği ve görüntü yönetmenliğinin zayıflığı da gözüme çarpan diğer detaylardı.

Senaryolarında durmadan aynı konuları işlemesi ve bu filmde bir konunun üstünde oldukça durması bir hayli sıkıcı geldi. Artık bu konuyla ilgili filmler görmek istemiyorum.

* Casting, Acting : 3
* Script : 4
* Directing, Aura : 4
* Ease of Viewing : 5
* Naked Eye : 5

4.2