127 Hours

Genre : Biography, Drama, Adventure
Director : Danny Boyle
Year : 2010

Büyük heveslerle oturmuştum ekran karşısına. 127 Hours 6 dalda Oscar adayı bir filmdi ve yönetmeni Danny Boyle'du. Afişinden ve adından hikayeyi bilmememe rağmen tahmin edebiliyordum neler olacağını. Filmin imdb puanını, afişini, adını ve yönetmenini gördüğüm an ''Tamam işte bu film benim filmim olacak!'' demiştim. Ama şimdi...

Buried'ı ve Saw'u izlemiş birinin bu filmi beğenme ihtimali nedir çok merak ediyorum. Bu filmin Rotten Tomatoes ve imdb gibi sitelerde 8-9 puan ortalama yakalamasının sırrı nedir merak ediyorum. Bu filmin Oscar'ı bırakın Razzy Awards'da bile nasıl aday olamadığını çok merak ediyorum.

İlk 5 dakikadaki korkunç antipatik olan ömrümde gördüğüm en kötü jenerik kısmının üstüne film boyu süren berbat editing. James Franco karakteri o kadar itici ki film boyunca ölmesi için dua ediyorsunuz. Ve elbette unutmadan, filmin başından sonuna kadar ne olacağını bildiğiniz o ''müthiş'' senaryosu. ''Buried filmse bu nedir?'' film sonunda yalnızca bunu sordum kendime. Onda soru işaretlerinin yanında heyecan, gerilim, nefes alamama hissi, bunalma ve stres vardı. Hepsinden önemlisi giriş, gelişme ve sonuç vardı hikayesinde. Peki bunda ne var?

Bu filmi beğenen bir insan lütfen benim yazılarımı takip etmesin. Tarihin belki de en overrated filmi.

* Casting, Acting : 3
* Script : 2
* Directing, Aura : 3
* Ease of Viewing : 4
* Naked Eye : 4
3.2