Let me in

Genre : Drama, Horror, Fantasy
Director : Matt Reeves
Year : 2010

Let the right one in'i 3 sene önce festivalde izlemiştim. Bu filmi ilk gördüğümde orijinali tüm dünyayı kasıp kavurup, tonlarca ödül almışken neden bu filmin yalnızca 2-3 yıl sonra remake'ini yaparlar diye kızdım.  İtiraf etmeyelim ki bir Amerikan uyarlaması olarakson derece kötü bir film bekliyordum. Ancak tüm filmi gözlerim parlayarak izledim. Chloe Moretz'in cast'da olduğunu bilmediğimden onu gördüğümde yaşadığım hazzı kelimelerle ifade edemiyorum. Şu anda da, gelecekte de en büyük oyuncu bu kızdır, ötesi yoktur. Filmin yaratıcıları orijinalinden farklı bazı eklemelerin yanı sıra, bazı çıkarmalarıyla da filmin daha gizemli bir havaya bürünmesini sağlamışlar. Seçim yapmaya kalkarsam kesinlikle bunu tercih ederdim. Let the right one in'e oranla daha gore olan bu version'da orijinalindeki iki antipatik çocuk yerine dünyanın en güzel miniğini görme şansı bulacaksınız. Öpüyorum güzel yüzünden Chloe.

* Casting, Acting : 9
* Script : 9
* Directing, Aura : 8
* Ease of Viewing : 9
* Naked Eye : 10

9.0