Kynodontas

Genre : Comedy, Drama
Director : Giorgos Lanthimos
Year : 2009

Bu filmin bir şakadan ibaret olduğunu düşünmek istiyorum. IMDB'ye girip sayısız festivalde ödül aldığını ve Oscar adayı olduğunu görünce hayattan soğuyorum. Bu film sevilemeyecek derecede kötü. Bu film en anlamsız filmlerden bile daha anlamsız. Bu film en sapık filmlerden bile daha sapık. Bu filmle ilgili emeği geçen herkesten nefret ediyorum. Şunu rahatlıkla belirtebilirim ki şayet bu filmi sevdiyseniz benim yazılarımı kesinlikle takip etmenize gerek yok. Bu yazının bir tepki yazısı olmaması için uğraşsam da başaramadım. Ama inanın rezalet yönetimi, özürlü oyuncuları bir yana iğrenç senaryosu ve tahammül edilemez anlamsızlıklarıyla tepki yazısı olmasa bile en fazla 2 puanı hakeder. Fast Forward'da bile tiksinilmeyi becerebilen ''Oscar Adayı''.

* Casting, Acting : 2
* Script : 1
* Directing, Aura : 1
* Ease of Viewing : 1
* Naked Eye : 1

1.2