Real Steel

Genre : Action, Sci-Fi, Drama
Director : Shawn Levy
Year : 2011

Boks yapan insanlar yerine robotlar olsaydı nasıl olurdu diye düşünmüş Real Steel'i yaratanlar ve iyi de yapmış. Bu eğlenceli proje tamamlandığında da  blockbuster olmaya aday bir film ortaya çıkmış.

Hugh Jackman'ın başrolde olduğu film gözlerimi doldurmayı başardı. Duygusal patlamalar yaşatan ve sizi kolayca içine çeken Real Steel bazı yerlerinde bana Wall-E havası da verdi. Fiziksel benzerlikte ise Wall-E'de de Real Steel'de de bu iki robotun diğer robotlardan farkı gözlerinin mavi olmalarıydı. Filmin gerek bolca robot olduğu için Sci-Fi'ye, gerek bolca kavga olduğu için aksiyona ve gerek nadir de olsa duygusal anlar açısından drama'ya sokulmasına hak veriyorum ve sonuna kadar hakettiğini düşünüyorum.

Real Steel'i izlerken kesinlikle sıkılmadım ve keyifli vakit geçirdim. 2 saati aşan süresine rağmen hakkını veren film biraz daha bile uzun tutabilirdi. Ufak çocuğun bazı line'ları ve tavırları dışında yan rollerinde yeteri kadar yazılmaması haricinde bir falsosu yok. Ve buna rağmen süresi 2 saati geçiyor.

* Casting, Acting : 6
* Script : 6
* Directing, Aura : 9
* Ease of Viewing : 8
* Naked Eye : 7

7.2